Τηλεφωνικό κέντρο: 215 215 7944,

ΟΕΕ: Να επιλυθούν άμεσα 12 προβλήματα στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων

 
oeeΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μητροπόλεως 12 14, 105 63 Αθήνα - Τηλ.: 2132141800, FAX: 2132141873,  e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
Αθήνα, 14-06-2021  
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Με νέα παρέμβασή του, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος θέτει προς τους αρμόδιους υπουργούς και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, τα προβλήματα, που υπάρχουν στη διαδικασία υποβολής φορολογικών δηλώσεων, και επαναφέρει το αίτημα, ώστε η υποβολή να διαρκέσει τέσσερις μήνες.
 
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική επιστολή:
 
Ήδη, έχουν διαπιστωθεί δυσλειτουργίες στην ηλεκτρονική συμπλήρωση των εντύπων και ενδεικτικά σας αναφέρουμε:
 
► Στο Ε1 (Δήλωση φορολογίας εισοδήματος) παρατηρείται ότι:
 
- Στον Πίνακα 5 δεν μεταφέρονται καθόλου ή δεν μεταφέρονται σωστά τα στοιχεία των δευτερευουσών κατοικιών, δηλαδή πέραν της πρώτης και εμφανίζεται αντί της διεύθυνσης του ακινήτου ο αριθμός ορόφου της πρώτης κατοικίας.
 
- Στους κωδικούς 735 - 736 (περίπτωση αγοράς ή χρονομεριστικής ή χρηματοδοτικής μίσθωσης ακινήτων ή ανέγερσης οικοδομών), γίνεται αποδεκτό μόνον το ποσό της αξίας που υπόκειται σε Φόρο Μεταβίβασης Ακινήτων (αντικειμενικής ή μεγαλύτερης πραγματικής) και όχι το πραγματικό της συναλλαγής (συμβολαίου) ενώ παράλληλα απορρίπτεται ως μη αποδεκτό και το πραγματικά καταβληθέν εντός του 2020, όπως από τον Νόμο ορίζεται (περίπτωση δόσεων).
 
- Στους πληροφορικούς κωδικούς του Πίνακα 2 023-024 δεν δύναται να επιλεγούν κατηγορίες φορολογούμενων που με βάση τα ισχύοντα κριτήρια δεν υπάγονται στην κάλυψη των ηλεκτρονικών πληρωμών & των τεκμηρίων διαβίωσης, π.χ. πληττόμενοι.
 
- Συνέπεια του προηγούμενου και της ανυπαρξίας ανάλογου κωδικού ή άλλης ένδειξης είναι η μη εξαίρεση αφενός από την επιπλέον φορολόγηση και κατά συνέπεια την μη απαλλαγή από τα τεκμήρια διαβίωσης (άρθρο 36 Ν.4797/2021, παρ.70 αρθ.72 Ν.4172/2013, αποφ. ΑΑΔΕ Ε.2104/2021) και αφετέρου η μη εξαίρεση από την υποχρέωση της κάλυψης των ηλεκτρονικών πληρωμών (άρθρο 37 Ν.4797/2021, περ. α παρ 71 αρθ.72 Ν.4172/2013, αποφ. ΑΑΔΕ Ε.2104/2021).
 
- Στους κωδικούς 049 - 050 δεν έχουν καταχωρηθεί σωστά οι ηλεκτρονικές πληρωμές από τις Τράπεζες, περιλαμβάνοντας ποσά που δεν αντιστοιχούν σε δαπάνες, αλλά π.χ. και σε τυχόν ηλεκτρονικές μεταφορές μεταξύ λογαριασμών του φορολογούμενου.
 
- Οι αποζημιώσεις και οι επιχορηγήσεις λόγω COVID που δεν έχουν μέχρι σήμερα εμφανιστεί θα αναρτηθούν στον κωδικό 781 ενώ αφορούν σε πραγματικό εισόδημα και για χρηστικούς λόγους πρέπει να καταχωρηθούν στον κωδικό 617.
 
- Δεν έχουν αναρτηθεί τα διάφορα Επιδόματα του ΕΦΚΑ (επιδόματα ασθενείας).
 
►Στο Ε2 (Αναλυτική κατάσταση για τα μισθώματα ακίνητης περιουσίας) πρέπει να προσυμπληρωθεί σε ένα πεδίο το ποσό των αποζημιώσεων ιδιοκτητών ακινήτων λόγω COVID. Για την ορθή απεικόνιση των αποζημιώσεων ζητούμε το άνοιγμα της σχετικής πλατφόρμας Μισθώσεων COVID για αρχικές δηλώσεις, διορθώσεις και συμπληρώσεις σύμφωνα με τη δέσμευσή σας.
 
►Στο Ε3 (Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα)
 
- στον υποπίνακα «Αφορολόγητα έσοδα» του πίνακα ΣΤ’ δεν έχουν προσυμπληρωθεί από τους αρμόδιους φορείς οι αποζημιώσεις και οι επιχορηγήσεις λόγω COVID, οι ενισχύσεις πληγέντων κ.λπ..
 
- ο ΕΦΚΑ δεν έχει ακόμα αναρτήσει τις βεβαιώσεις εισφορών που είναι απαραίτητες στην υποβολή του Ε3.
 
Επίσης, πρέπει να αναφερθεί η μη ετοιμότητα του εντύπου « Ν » αφού μόλις χθες ανακοινώθηκε το έντυπο, με τις οδηγίες συμπλήρωσής του.
 
Τα ανωτέρω είναι κάποια ενδεικτικά σημεία που έχουν εντοπισθεί αλλά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μέχρι σήμερα δεν γνωρίζουμε πότε θα είναι πλήρης χωρίς τεχνικά προβλήματα η λειτουργία της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ.
 
Το ΟΕΕ εμμένει στη θέση του να ορισθεί ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων η τελευταία ημέρα του τέταρτου μήνα μετά την έναρξη της πλήρους λειτουργίας της πλατφόρμας με την έκδοση όλων των εγκυκλίων και οδηγιών από τις Φορολογικές Αρχές με αντίστοιχη προσαρμογή των δόσεων, μέχρι τη λήξη του δημοσιονομικού έτους. Η πρότασή μας στηρίζεται στο ότι τα προηγούμενα έτη το χρονικό διάστημα υποβολής των φορολογικών δηλώσεων ήταν τουλάχιστον τρεισήμισι μήνες, οι τέσσερις μήνες που προτείνουμε εν μέσω των καλοκαιρινών διακοπών είναι ένας λογικός χρόνος.
 
Σχετικά με τα δικαιολογητικά που πρέπει να υποβληθούν για τις Επιστρεπτέες Προκαταβολές μέχρι 30/6/2021, η σχετική πλατφόρμα δεν έχει ανοίξει ακόμη και κάποια δικαιολογητικά που ήδη είχαν ληφθεί έχουν καταστεί σήμερα εκπρόθεσμα. Ζητούμε να μεταφερθεί η προθεσμία ανάρτησης των δικαιολογητικών μέχρι το τέλος του 2021 και να δοθούν διευκρινίσεις σχετικά με τα δικαιολογητικά με δεδομένο ότι σήμερα πολλά δικαιολογητικών μπορούν να αντληθούν μέσα από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr).
 
Η επιδότηση των πάγιων δαπανών των επιχειρήσεων, όπως έχουμε επισημάνει είναι αδύνατη εντός της προθεσμίας που έχει δοθεί (17 Ιουνίου 2021) για την υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με κίνδυνο να κατηγορηθούν οι λογιστές - φοροτεχνικοί από τους πελάτες τους ότι δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας διορθώσεων των ΜΥΦ μέχρι την 18η Ιουνίου, δημιουργεί επιπλέον δυσκολίες στην σύνταξη του εντύπου Ε3, η συμπλήρωση του οποίου αποτελεί προϋπόθεση για να αποδειχθεί η ζημία των επιχειρήσεων λόγω COVID. Η πρόταση του ΟΕΕ είναι η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος να μεταφερθεί στο πέρας της υποβολής των φορολογικών δηλώσεων.
 
Τέλος, δεν έχει ανοίξει ακόμη η πλατφόρμα υποβολής της αίτησης για τη χορήγηση της αυξημένης αποζημίωσης ειδικού σκοπού για την ενίσχυση επιχειρήσεων λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού για τον μήνα Απρίλιο 2021, παρά την παράταση που είχε δοθεί και δεν εφαρμόσθηκε.
 
Ο κλάδος των λογιστών – φοροτεχνικών, μέσω του επίσημου φορέα του, αναμένει τη συμπαράσταση της Πολιτικής ηγεσίας στα δίκαια αιτήματά του και τις ενέργειές της για επίλυση και αντιμετώπιση των θεμάτων που έχουν προκύψει και θα εντοπισθούν κατά τη περίοδο των φορολογικών δηλώσεων.
 
 
Γραφείο Τύπου του ΟΕΕ
Τηλ: 2132141866, 2132141883, 2132141870
 
 
 
 
 

Ερχεται νέα ρύθμιση για χρέη στην εφορία

 

 

dimosio xrei

 

Νέα ρύθμιση έως 120 δόσεις για μισθωτούς, συνταξιούχους και όσους δεν εντάσσονται στη ρύθμιση του εξωδικαστικού συμβιβασμού σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης για ληξιπρόθεσμα χρέη προς την εφορία. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη ρύθμιση εντάσσονται μισθωτοί, συνταξιούχοι, άνεργοι, μπλοκάκια και επιχειρήσεις που έχουν κλείσει τα βιβλία τους, καθώς και επιχειρήσεις που είναι βιώσιμες αλλά δεν μπορούσαν να ενταχθούν στον εξωδικαστικό, καθώς δεν πληρούσαν τη βασική προϋπόθεση, να υπάρχει δηλαδή τουλάχιστον σε μία χρήση κερδοφορία. Οπως αναφέρει ανώτατος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί ο αριθμός των δόσεων, υποστηρίζοντας πάντως ότι η ρύθμιση θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του έτους.

Η προϋπόθεση

Σε κάθε περίπτωση, υποστηρίζει ο ίδιος παράγοντας, θα πρέπει να εξυπηρετούνται κανονικά οι υποχρεώσεις του τρέχοντος έτους ή τουλάχιστον να έχουν τακτοποιηθεί μέχρι την έναρξη της έκτακτης ρύθμισης που θα ισχύσει για χρέη που έχουν δημιουργηθεί μέχρι το τέλος του 2017. Επίσης αναφέρει ότι η ρύθμιση θα αφορά αποκλειστικά όσους δεν μπορούν να ενταχθούν στη ρύθμιση του εξωδικαστικού συμβιβασμού. Το σχέδιο περιλαμβάνει αυστηρά εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, με στόχο να εγκριθεί η ρύθμιση από τους θεσμούς. Είναι γνωστή, άλλωστε, η θέση του ΔΝΤ για όσους έχουν έστω μικρές καταθέσεις ή κύρια κατοικία, να εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις. Αυτό που προσπαθεί να αποφύγει η κυβέρνηση είναι τους οφειλέτες που παραδοσιακά χρησιμοποιούν τις ρυθμίσεις για να λαμβάνουν φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες συνεχίζοντας τις παρελκυστικές τακτικές τους.

Είναι εξαιρετικά πιθανό η νέα ρύθμιση να προβλέπει:

• Διαγραφή του 85% των οφειλών από προσαυξήσεις και τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

• Ελάχιστο ποσό εκάστης δόσης 50 ευρώ και μέγιστο αριθμό δόσεων 120.

• Διαγραφή του 95% των οφειλών από πρόστιμα που έχουν επιβληθεί από τη φορολογική διοίκηση.

Οσοι λοιπόν συνεχίζουν να έχουν χρέη στην εφορία ακόμα και το 2018, πριν από την ένταξή τους στη ρύθμιση των 120 δόσεων θα πρέπει να ρυθμίσουν μέσω της πάγιας ρύθμισης των 12 δόσεων τα χρέη του 2018. Το στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών απάντησε στην «Κ» κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να διευρυνθεί ο αριθμός των δόσεων της πάγιας ρύθμισης, υποστηρίζοντας ότι σε αυτή την περίπτωση το ελληνικό Δημόσιο θα χάσει σημαντικά έσοδα. Ωστόσο, σημείωσε ότι θα δοθούν οδηγίες στους προϊστάμενους των εφοριών ώστε να αντιμετωπίζουν θετικά τις περιπτώσεις οφειλετών και να προσφέρουν τη δυνατότητα των 24 δόσεων όταν όμως η οφειλή προέρχεται από μεταβιβάσεις ή κληρονομιές (όχι όμως φόρο εισοδήματος ή ΕΝΦΙΑ) που δεν μπορούν να αποπληρωθούν εντός του χρόνου. Σημειώνεται ότι η νομοθεσία επιτρέπει η πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων να επεκτείνεται στις 24 υπό αυστηρές όμως προϋποθέσεις. Αυτές τις προϋποθέσεις θα επιχειρήσει να αμβλύνει το υπουργείο Οικονομικών.

Με χρέη ένας στους δύο

Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της φορολογικής διοίκησης για το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών (παλαιών και νέων) ανέρχεται στα 101,7 δισ. Οι φορολογούμενοι που χρωστούν στο ελληνικό Δημόσιο ανέρχονται σε 3.933.628. Πρακτικά, ένας στους δύο φορολογούμενους έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με την εφορία και 1.742.903 φορολογούμενοι είναι εκτεθειμένοι σε μέτρα αναγκαστικής είσπραξης. Από τα στοιχεία προκύπτει επίσης ότι σε 1.143.308 οφειλέτες έχουν επιβληθεί αναγκαστικά μέτρα, δηλαδή κατασχέσεις μισθών και τραπεζικών λογαριασμών.

πηγή : kathimerini.gr

 

Φορολογικές δηλώσεις : Τα σημεία που χρειάζονται προσοχή

Foroi Dhlwseis 696x410

 

Οι φόροι εισοδήματος οι οποίοι θα κληθούν να πληρώσουν φέτος, μετά την εκκαθάριση των δηλώσεών τους, οι φορολογούμενοι είναι σχεδόν αμετάβλητοι σε σχέση με πέρυσι.

Το «σχεδόν» παραπέμπει σε μικρές συγκριτικά με το μέγεθος των προηγούμενων ετών πρόσθετες επιβαρύνσεις, οι οποίες απορρέουν είτε από την κατάργηση και της τελευταίας φοροαπαλλαγής που είχε απομείνει -της έκπτωσης ιατρικών εξόδων-, είτε λόγω της φορολόγησης πρόσθετων εισοδημάτων, π.χ λόγω μισθώσεων Airbnb, όπου ο ελεγκτικός κλοιός σφίγγει, είτε εξαιτίας της πρεμιέρας της κατοχύρωσης του αφορολόγητου ορίου μόνο με δαπάνες μέσω πλαστικού χρήματος. Παγίδα έξτρα φόρων μπορεί να κρύβεται ακόμα και στο νέο κύμα διασταυρώσεων που προμηνύεται η ξεχωριστή δήλωση φιλοξενουμένων…

Το νέο έντυπο Ε1 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ανοίγοντας τον δρόμο για την έναρξη της περιόδου υποβολής των φορολογικών δηλώσεων τα επόμενα 24ωρα. Το χρονοδιάγραμμα εξόφλησης των φόρων δεν αλλάζει. Όπως πέρυσι και κάθε χρόνο, σε τρεις διμηνιαίες δόσεις. Φέτος, όμως, όπως γίνεται πλέον για κάθε βεβαιωμένη φορολογική οφειλή η οποία δεν έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη, ο φορολογούμενος έχει τη δυνατότητα να «σπάσει» ακόμα και την κάθε δόση σε 12 μηνιαίες καταβολές.

Με τον τρόπο αυτό «παντρεύεσαι» την εφορία για κάθε μήνα σε έναν ατελείωτο φορολογικό εφιάλτη. Αν η εναλλακτική είναι ο κίνδυνος της κατάσχεσης, η πληρωμή φόρου κάθε μήνα μέχρι την εκκαθάριση της επόμενης φορολογικής δήλωσης μπορεί να είναι λύση.

Πριν φτάσουμε όμως στην εξόφληση του φόρου, ας καταγράψουμε τις αλλαγές στις φετινές δηλώσεις και τις παγίδες που κρύβονται.

1. Πλαστικό χρήμα. Στον πίνακα 7 της φετινής δήλωσης, οι φορολογούμενοι έρχονται αντιμέτωποι με τους κωδικούς 049-050, όπου αναγράφονται οι δαπάνες για την κάλυψη του αφορολογήτου από μισθωτούς, συνταξιούχους και αγρότες. Οι κωδικοί δεν προσυμπληρώνονται από τη Φορολογική Διοίκηση, αλλά οι ίδιοι οι φορολογούμενοι υπολογίζουν το σύνολο και το αναγράφουν. Προς διευκόλυνση του υπολογισμού αυτού, η Φορολογική Διοίκηση αναρτά την ηλεκτρονική πληροφόρηση που έχει στη διάθεσή της και οι φορολογούμενοι, έχοντας οι ίδιοι το βάρος της απόδειξης, αναγράφουν αυτά που πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. 
Θεωρητικά, αν σας λείπουν e-αποδείξεις (όχι χάρτινες) μπορείτε να γράψετε το νούμερο που θέλετε, για να γλιτώσετε τυχόν έξτρα φόρο. Καραδοκεί όμως το ενδεχόμενο ελέγχου.

2. Οι χάρτινες αποδείξεις. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, αποδείξεις που έχουν εξοφληθεί με μετρητά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διατήρηση της μείωσης του φόρου μόνο από τους φορολογούμενους 70 ετών και άνω, από άτομα με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω, από όσους βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση, από φορολογικούς κάτοικους της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ. που υποχρεούνται σε υποβολή δήλωσης στην Ελλάδα και φορολογούνται με την κλίμακα για μισθωτή εργασία και συντάξεις. Τα «χαρτάκια» δεν μετράνε για κανέναν άλλο.

3. Οι σύζυγοι. Χωριστά, μπορεί του χρόνου. Φέτος, υποχρεωτικά από κοινού, παρά την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ. Χωριστή φορολογική δήλωση, ο καθένας για τα εισοδήματά του, υποβάλλουν μόνο εφόσον έχει διακοπεί η έγγαμη συμβίωση κατά τον χρόνο υποβολής της δήλωσης ή ο ένας από τους δύο συζύγους είναι σε κατάσταση πτώχευσης ή έχει υποβληθεί σε δικαστική συμπαράσταση. Το βάρος της απόδειξης για τη διακοπή φέρει ο φορολογούμενος.

4. Σύμφωνο συμβίωσης. Όσοι έχουν υπογράψει, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν κοινή φορολογική δήλωση, για να έχουν την ίδια φορολογική αντιμετώπιση με τους έγγαμους. Αλλιώς, χώρια.

5. Τέλος στις εκπτώσεις ιατρικών εξόδων. Οι κωδικοί 051-052 καταργήθηκαν, δεδομένου ότι από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά οι ιατρικές δαπάνες δεν μειώνουν τον φόρο αλλά δηλώνονται μαζί με τις λοιπές δαπάνες για το χτίσιμο του αφορολογήτου.

6. Νέοι κωδικοί 055-056 και 057-058 για τη δήλωση ιδιωτικής χρηματοδότησης πολιτικών προσώπων ή κομμάτων. Πάνω από 5.000 ευρώ απαγορεύεται.

7. Και… Τ.Κ.  Νέος κωδικός 208 στον πίνακα των τεκμηρίων, όπου αναγράφεται ο Ταχυδρομικός Κώδικας της κύριας κατοικίας.

8. SOS οι φιλοξενούμενοι. Στον πίνακα των πληροφοριακών στοιχείων προστέθηκαν νέοι κωδικοί 007-008, όπου δηλώνεται τυχόν φιλοξενία φυσικών προσώπων πέραν των εξαρτώμενων μελών. Όσοι φιλοξενούν στο σπίτι τους ενήλικες (π.χ. φίλους) που δεν είναι εξαρτώμενα μέλη, θα πρέπει να δηλώσουν τον ΑΦΜ τους και τους μήνες φιλοξενίας. Έτσι, η Εφορία θα μπορεί να εντοπίζει περιπτώσεις φιλοξενίας-μαϊμού.

9. Αναδρομικά συνταξιούχων. Με τροποποιητική δήλωση που θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι το τέλος του έτους, χωρίς πρόστιμα και τόκους, θα δηλώσουν οι συνταξιούχοι τα αναδρομικά της μηνιαίας εισφοράς υπέρ υγειονομικής περίθαλψης (ΕΟΠΥΥ) που έλαβαν με τη σύνταξη του Δεκεμβρίου του 2017. Σύμφωνα με την απόφαση, η φορολόγηση των ποσών αυτών γίνεται στα έτη που ανάγονται. Η αρχική δήλωση φορολογικού έτους 2017 θα υποβληθεί με επιφύλαξη, εφόσον στη σχετική βεβαίωση που θα τους χορηγήσει ο αρμόδιος φορέας, πέραν του καθαρού ποσού των συντάξεων που αντιστοιχούν στο φορολογικό έτος 2017, εμφανίζεται και ο διαχωρισμός των ποσών αυτών που επιστρέφονται στα έτη που αφορούν.

10. Airbnb. Όσοι πέρυσι απέκτησαν εισοδήματα από βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων θα πρέπει να δηλώσουν τα εισοδήματα αυτά στο έντυπο Ε2 και στη στήλη 7. Επιλέγοντας τον κωδικό 60 της στήλης αυτής, θα δηλώνονται συγκεντρωτικά ανά ακίνητο όλα τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν από τη βραχυχρόνια εκμίσθωση ακινήτων μέσω ψηφιακών πλατφορμών (Airbnb, Βooking κ.λπ.), ενώ επιλέγοντας τον κωδικό 61 της στήλης θα δηλώνονται συγκεντρωτικά ανά ακίνητο όλα τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν από τη βραχυχρόνια υπεκμίσθωση ακινήτων μέσω ψηφιακών πλατφορμών (Airbnb, Βooking κ.λπ.) κατά το φορολογικό έτος 2017. Σημειώνεται ότι τα εισοδήματα αυτά φορολογούνται από το πρώτο ευρώ, με συντελεστές από 15% έως 45%.

πηγή: euro2day.gr

 

Σήμερα 30/11/2017 η κλήρωση της λοταρίας

 

aade trapezi thirides

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι στις 19:30, απόψε, Πέμπτη 30 Νοεμβρίου θα παρουσιασθεί η διαδικασία σχετικά με τη διεξαγωγή της πρώτης δημόσιας κλήρωσης.

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/38089

 

Για πρώτη φορα σήμερα 1,000 φορολογούμενοι που έκαναν αγορες με πιστωτική καρτα θα πάρουν απο 1.000,00 ευρω .

Φορολογούμενοι απέναντι στα τεκμήρια

 

720 145679 98155e1506 a84f446314f11625

Σε φορολογικό εφιάλτη έχουν μετατραπεί τα τεκμήρια διαβίωσης για χιλιάδες φορολογούμενους καθώς κρύβουν «παγίδες» που οδηγούν στην πληρωμή έξτρα φόρων. Ολοένα και περισσότεροι φορολογούμενοι εξαιτίας της δραστικής μείωσης που έχουν υποστεί τα εισοδήματά τους, δεν φορολογούνται για αυτά που πραγματικά δηλώνουν στην εφορία αλλά για μεγαλύτερα ποσά τα οποία προκύπτουν με την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης.

Η εφορία προσδιορίζει εισοδήματα με βάση τα τεκμήρια για τις κατοικίες, τα αυτοκίνητα, τα σκάφη αναψυχής, τα δίδακτρα σε ιδιωτικά σχολεία, τις οικιακές βοηθούς και τις πισίνες ώστε να μην μένει σχεδόν κανείς αφορολόγητος.

Ωστόσο με έξυπνες κινήσεις οι φορολογούμενοι μπορούν να αποφύγουν τις παγίδες των τεκμηρίων και τη μεγαλύτερη φορολογική επιβάρυνση.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ο φορολογούμενος μπορεί να καλύψει τυχόν προστιθέμενη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος λόγω τεκμηρίων, αναγράφοντας στη φορολογική του δήλωση έως και οκτώ διαφορετικές κατηγορίες ποσών.

Τα ποσά που μπορεί να δηλώσει ο φορολογούμενος για να καλύψει και να δικαιολογήσει τη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος που προκύπτει λόγω των τεκμηρίων είναι:

  • Εισοδήματα και έσοδα που αποκτήθηκαν μέχρι τις 31-12-2016 και αναλώθηκαν εντός του 2017. Πρόκειται για τη μέθοδο κάλυψης τεκμηρίων μέσω "ανάλωσης κεφαλαίου παρελθόντων ετών. Με την «ανάλωση κεφαλαίου», ο φορολογούμενος μπορεί να καλύψει την όποια πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος έχει προκύψει λόγω της εφαρμογής των τεκμηρίων, επικαλούμενος εισοδήματα και έσοδα δηλωθέντα ακόμη και πριν από 10, 20 ή 30.
  • Πραγματικά εισοδήματα τα οποία αποκτήθηκαν το 2017 από τον ίδιο το φορολογούμενο, τη σύζυγο του και τα εξαρτώμενα μέλη του και τα οποία απαλλάσσονται από το φόρο ή φορολογούνται με ειδικό τρόπο. Ως τέτοια εισοδήματα θεωρούνται η αποζημίωση λόγω απόλυσης από την εργασία, τα επιδόματα ανεργίας, το Ε.Κ.Α.Σ., τα κέρδη από μετοχές και αμοιβαία κεφάλαια, οι τόκοι από REPOS, έντοκα γραμμάτια και ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου, οι τόκοι από καταθέσεις στις τράπεζες, τα επιδόματα επικινδυνότητας κ.λπ..
  • Χρηματικά ποσά που δεν θεωρούνται εισόδημα κατά τις ισχύουσες διατάξεις και αποκτήθηκαν εντός του 2017 από το φορολογούμενο. Τέτοια ποσά είναι για παράδειγμα το εφάπαξ λόγω συνταξιοδότησης, η αποζημίωση από ασφαλιστική του εταιρεία κ.λπ.
  • Κάθε έσοδο ή τίμημα που εισέπραξε ο φορολογούμενος εντός του 2017 από την πώληση ακινήτων, αυτοκινήτων, κινητών πραγμάτων συνολικής αξίας άνω των 10.000 ευρώ, μετοχών, ομολόγων, εντόκων γραμματίων μεριδίων αμοιβαίων κεφαλαίων και άλλων κινητών αξιών. Από το τίμημα πώλησης που εισπράχθηκε εντός του 2017 αφαιρείται το κόστος απόκτησης, δηλαδή το τίμημα που καταβλήθηκε σε κάποιο προηγούμενο έτος για την αγορά του περιουσιακού στοιχείου. Για να αποδείξει ο φορολογούμενος την είσπραξη ποσού από την πώληση περιουσιακού του στοιχείου πρέπει να έχει στη διάθεσή του και να προσκομίσει, εφόσον του ζητηθεί, κυρωμένο αντίγραφο συμβολαίου ή προσυμφώνου ή βεβαίωση του συμβολαιογράφου από τα οποία προκύπτουν τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε. Για αγοραπωλησία αυτοκινήτων μεταξύ ιδιωτών αρκεί μία υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 από τους δύο συναλλασσόμενους.
  • Χρηματικά ποσά που εισήγαγε στην Ελλάδα ο φορολογούμενος το 2017, είτε σε ευρώ είτε σε συνάλλαγμα εφόσον η απόκτησή τους στο εξωτερικό δικαιολογείται. Για την απόδειξη των ποσών αυτών απαιτείται το πρωτότυπο παραστατικό που εκδίδει κάθε τράπεζα όταν εισάγονται χρηματικά κεφάλαια από το εξωτερικό. Μεταξύ των παραστατικών περιλαμβάνεται και η μοναδική βεβαίωση αγοράς συναλλάγματος.
  • Δάνεια που έλαβε ο φορολογούμενος εντός του 2017 από τράπεζες, συγγενείς ή τρίτους. Η σύναψη δανείου αποδεικνύεται από συμβολαιογραφικό ή ιδιωτικό έγγραφο που έχει χαρτοσημανθεί και έχει βέβαιη ημερομηνία για τη συνομολόγηση του δανείου. Από την ημερομηνία πρέπει να προκύπτει ότι το δάνειο ελήφθη εντός του 2017 και πριν από την πραγματοποίηση της δαπάνης αγοράς περιουσιακού στοιχείου που πρόκειται να δικαιολογηθεί.
  • Ποσά που εισέπραξε το 2017 ο φορολογούμενος είτε από δωρεές είτε από γονικές παροχές. Για να αποδείξει ο φορολογούμενος ότι εισέπραξε εντός του 2017 τέτοια ποσά, θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του (ώστε εάν χρειαστεί να μπορεί να προσκομίσει στις φορολογικές αρχές) σχετικό πιστοποιητικό του αρμοδίου προϊσταμένου ΔOY από το οποίο προκύπτει ότι η δωρεά ή η γονική παροχή έγινε πριν από την 31η-12-2017.
  • Κέρδη από λαχεία, ΠPOΠO, ΛOTTO, TZΟKEP, Προκαθορισμένο Στοίχημα κ.λπ. τυχερά παιχνίδια του Ο.Π.Α.Π. Τα ποσά των κερδών από τυχερά παιχνίδια του ΟΠΑΠ λαμβάνονται υπόψη μόνο εφόσον αφαιρεθεί η δαπάνη του φορολογούμενου για την αγορά του κουπονιού ή του δελτίου ή του λαχείου που κέρδισε. Για να αποδειχθεί η είσπραξη κέρδους από τυχερό παιχνίδι του ΟΠΑΠ ή λαχείο θα πρέπει ο φορολογούμενος να έχει στη διάθεσή του τη σχετική βεβαίωση από τον O.Π.A.Π. ή από την εταιρία που διενεργεί τις κληρώσεις των Λαχείων.

ΠΗΓΗ :  newsbeast.gr

 

Δωρεάν Ενημερωτικές Συναντήσεις

Έχετε επιχείρηση και ενδιαφέρεστε για την βιωσιμότητά της ; Ψάχνετε απαντήσεις σε καίρια φορολογικά ζητήματα ;

Ρωτήστε μας! Θα χαρούμε ιδιαιτέρως να σας γνωρίσουμε και να απαντήσουμε πρόθυμα σε οποιαδήποτε ερώτημά σας.

slide3 1110x550          Οι πρόσφατες σημαντικές αλλαγές που επήλθαν στο φορολογικό και ασφαλιστικό τοπίο έχουν δημιουργήσει ένα επιπλέον εμπόδιο στον ήδη βεβαρυμένο επιχειρηματικό στίβο. Ανταποκρινόμενοι στις νέες συνθήκες και στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των Νέων Επιχειρηματιών τόσο σε επίπεδο βασικών φορολογικών γνώσεων όσο και σε επίπεδο έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης σχετικά με την πορεία των επιχειρήσεών τους, το γραφείο μας προχωρά στην διοργάνωση ενός κύκλου δωρεάν ενημερωτικών συναντήσεων (15 Νοεμβρίου – 31 Δεκεμβρίου 2017) με σκοπό την ενημέρωση νέων και υφιστάμενων επιχειρηματιών στα παρακάτω πεδία:

• Ενημέρωση σχετικά με τις αλλαγές του νέου φορολογικού και ασφαλιστικού και πρόβλεψη φορολογικών επιβαρύνσεων της επιχείρησης ανάλογα με τα εκτιμώμενα κέρδη και την νομική μορφή της.

• Κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας της επιχείρησης σε ζητήματα κατάρτισης και παρακολούθησης ενός απλού προυπολογισμού εσόδων- εξόδων και ορθής χρηματοοικονομικής διαχείρισης.

• Διαδικασίες και απαιτούμενος χρόνος έναρξης επιχείρησης (αφορά νέες επιχειρήσεις)

 

Global Tax Φοροτεχνικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Αγίας Μαρίνας 77 – Περιστέρι (Παραπλεύρως ΚΕΠ Ανθούπολης)

Web : www.globaltax.gr / Tel : 215 215 7944

Πρόγραμμα επιχορήγησης πρώτης πρόσληψης μισθωτών από αυτοαπασχολούμενους νέους και επιχειρήσεις νέων

 

520106f73b104.preview 620

Είστε νέος επιχειρηματίας (έως 35 ετών) και επιθυμείτε να στελεχώσετε την επιχείρησή σας με επιδότηση μισθολογικού κόστους 50% ;

Αναζητάτε έναν αξιόπιστο φοροτεχνικό και επιχειρηματικό σύμβουλο που μπορεί να σας παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στα πρώτα και σημαντικότερα επιχειρηματικά βήματά σας;

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια ενημερωτική συνάντηση. Θα χαρούμε ιδιαιτέρως να σας γνωρίσουμε και να απαντήσουμε πρόθυμα σε οποιαδήποτε ερώτημά σας.

 

Global Tax Φοροτεχνικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Αγίας Μαρίνας 77 – Περιστέρι (Παραπλεύρως ΚΕΠ Ανθούπολης)

Web : www.globaltax.gr / Tel : 215 215 7944

 

Ενα νέο πρόγραμμα πρόκειται να εγκαινιάσει τις επόμενες δύο εβδομάδες ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού. Το πρόγραμμα θα στηρίζει την επιχορήγηση της πρώτης πρόσληψης μισθωτών από επιχειρήσεις νέων, ηλικίας έως 35 ετών.

 

Προυποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα

  • Επιχειρηματίας : Ηλικίας έως 35 ετών που δεν έχει απασχολήσει προσωπικό
  • Μισθωτός : Εγγεγραμμένος τουλάχιστον για 3 μήνες στα μητρώα ανεργίας του ΟΑΕΔ

Χρόνος επιδότησης

  • Μισθωτός πλήρους απασχόλησης ( ≤ 29 ετών) : Eπιδότηση 18 μήνες
  • Μισθωτός πλήρους απασχόλησης (> 29 ετών) : Επιδότηση 12 μήνες

Ποσό Επιδότησης

  • Η επιδότηση θα ανέρχεται στο 50% του μηνιαίου μισθολογικού κόστους με ανώτατο όριο τα 500 ευρώ μηνιαίως

 

Στο Φοροτεχνικό και Συμβουλευτικό γραφείο GlobalTax λειτουργούμε πάντα με σεβασμό στην εμπιστοσύνη σας και προσήλωση στην επίτευξη των στόχων σας, παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις σε κάθε επιχειρηματικό σας βήμα.

Στηρίζουμε την νέα επιχείρηση καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών αναγκών (φοροτεχνική, μηχανογραφική, νομική υποστήριξη) με ασύναγώνιστη ποιότητα υπηρεσιών και τιμή.

 

 

Η Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κα Έφη Αχτσιόγλου, αναλύει στην εφημερίδα ΈΘΝΟΣ το πρόγραμμα επιχορήγησης πρόσληψης νέων εργαζομένων, ηλικίας έως 35 ετών, σε θέσεις μισθωτής εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Μεταξύ άλλων, η δήλωση της κας Έφης Αχτσιόγλου:

Το πρόγραμμα που υλοποιούμε για την επιχορήγηση της πρώτης πρόσληψης μισθωτού εργαζόμενου από επιχειρήσεις νέων ηλικίας έως 35 ετών, εξυπηρετεί ένα διττό σκοπό. Αφενός εντάσσεται στο πλαίσιο των πολιτικών του υπουργείου Εργασίας για την βέλτιστη αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων καταπολέμησης της ανεργίας, αφετέρου επιχειρεί να επουλώσει μία μεγάλη πληγή της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, το «brain drain», τη φυγή δηλαδή στο εξωτερικό νέου, υψηλά καταρτισμένου ανθρώπινου δυναμικού.

Το πρόγραμμα ενισχύει τους νέους επιχειρηματίες έως 35 ετών, ανεξαρτήτως της νομικής μορφής της επιχείρησης, για την πρώτη πρόσληψη εργαζομένου σε θέσεις μισθωτής εργασίας πλήρους απασχόλησης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θα δώσει την ευκαιρία σε κάθε νέο που θέλει να ξεκινήσει μια επιχείρηση μόνος του ή μαζί με άλλους, σε κάθε νέο αυτοαπασχολούμενο που θέλει να επεκτείνει την οικονομική του δραστηριότητα, σε όλους τους νέους που ιδρύουν ή συμμετέχουν πλειοψηφικά σε μία κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση να προσλάβουν με κρατική επιχορήγηση τον πρώτο μισθωτό εργαζόμενο της επιχείρησής τους.

Το πρόγραμμα θα συμβάλει τόσο στην ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας όσο και στην προώθηση της μισθωτής εργασίας. Η καθαρή επίπτωση στην απασχόληση αναμένεται να είναι μεγάλη, δεδομένου ότι πολλοί νέοι διστάζουν σήμερα να αναλάβουν το ρίσκο να απασχολήσουν προσωπικό και να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν την οικονομική τους δραστηριότητα.

Τα δυο πιο καυτά προβλήματα της ελληνικής αγοράς εργασίας, την ανεργία και το “brain drain” στοχεύει το νέο καινοτόμο πρόγραμμα του Υπουργείου Εργασίας που υλοποιεί ο ΟΑΕΔ.

Μέχρι και 500 ευρώ το μήνα φτάνει η μηνιαία επιδότηση του μικτού μισθού για 20.000 ανέργους, που θα προσληφθούν από νέους επιχειρηματίες, στο πολυαναμενόμενο πρόγραμμα για την «πρώτη πρόσληψη». Το καινοτόμο πρόγραμμα του υπουργείου Εργασίας, που υλοποιεί ο ΟΑΕΔ μπαίνει σε τροχιά το δεύτερο 15ήμερο του Νοεμβρίου και έχει διπλό στόχο :

  • Χτυπάει την ανεργία, στοχεύοντας ιδιαίτερα στην ανεργία των νέων, αφού επιδοτεί για 18μηνο αντί για 12μηνο την πρώτη πρόσληψη ενός νέου κάτω των 30 ετών.
  • Ενισχύει την νεανική επιχειρηματικότητα ώστε να “φρενάρει” το brain drain, καθώς στηρίζει τους 25άρηδες και τους 30άρηδες στα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα.

Όπως είχε ανακοινώσει από το βήμα της ΔΕΘ ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, το πρόγραμμα «πρώτης πρόσληψης» παρέχει οικονομικά κίνητρα σε αυτοαπασχολούμενους νέους και επιχειρήσεις νέων ηλικίας έως 35 ετών, που δεν απασχολούν και δεν είχαν απασχολήσει ποτέ στο παρελθόν προσωπικό, για να προσλάβουν ανέργους σε θέσεις πλήρους απασχόλησης. Δίνει δηλαδή την δυνατότητα σε νεανικά επιχειρηματικά σχήματα να “ανθίσουν”, χρηματοδοτώντας σημαντικά το εργατικό κόστος της πρώτης πρόσληψης και στηρίζοντας έτσι νέους που θέλουν να επιχειρήσουν στην Ελλάδα.

Ο ΟΑΕΔ, που θα υλοποιήσει το πρόγραμμα, επιχορηγεί το 50% του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους.

Ανώτατο όριο επιχορήγησης του μικτού μισθού τίθενται τα 500 ευρώ μηνιαίως, πράγμα που σημαίνει πως καλύπτεται πλήρως το 50% μικτών μισθών έως και 1.000 ευρώ.

Για κάθε ημέρα απασχόλησης λιγότερη των 25 ημερών (πλήρης μήνας) το μηνιαίο ποσό επιχορήγησης μειώνεται κατά 1/25. Το πρόγραμμα προκηρύσσεται αρχικά για 20.000 θέσεις αλλά θα επεκταθεί όταν και εφόσον εξαντληθούν οι θέσεις, ώστε να παραμένει διαρκώς διαθέσιμο για όσους νέους επιχειρηματίες συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις.

Μπορούν να το αξιοποιήσουν τόσο αυτοαπασχολούμενοι και ιδιωτικές επιχειρήσεις όσο και φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας. Ειδικότερα δικαιούχοι είναι:

1. Ατομικοί επιχειρηματίες έως 35 ετών, που δεν απασχολούν και δεν απασχόλησαν οποτεδήποτε στο παρελθόν, προσωπικό.

2. Επιχειρήσεις οποιασδήποτε νομικής μορφής, που δεν απασχολούν και δεν απασχόλησαν οποτεδήποτε στο παρελθόν προσωπικό και στο εταιρικό ή μετοχικό τους κεφάλαιο συμμετέχουν νέοι ηλικίας έως 35 ετών, με ποσοστό άνω του 50% (ατομικά ή αθροιστικά).

3. Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, που δεν απασχολούν και δεν απασχόλησαν οποτεδήποτε στο παρελθόν προσωπικό και στις οποίες την πλειοψηφία των μεριδίων, άνω του 50% (ατομικά ή αθροιστικά), κατέχουν νέοι ηλικίας έως 35 ετών.

Οι παραπάνω δικαιούχοι μπορούν να ενταχθούν ακόμη και αν συμμετέχουν ή συμμετείχαν σε άλλες επιχειρήσεις οποιασδήποτε νομικής μορφής, είτε ως φυσικά πρόσωπα, είτε ως νομικές οντότητες, που απασχολούν ή απασχολούσαν κατά το παρελθόν προσωπικό, εφόσον το ποσοστό συμμετοχής τους θα είναι έως 50% (ατομικά ή αθροιστικά).

Ωφελούμενοι του προγράμματος είναι:

  • Άνεργοι ηλικίας 18 ετών και άνω, εγγεγραμμένοι στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 3 μηνών πριν από την υπόδειξή τους από τα αρμόδια ΚΠΑ2.

Πρόσθετα κίνητρα για την καταπολέμησης της ανεργίας των νέων μέχρι 30 ετών δίνει το πρόγραμμα για την «πρώτη πρόσληψη», ενσωματώνοντας ταυτόχρονα δικλείδες ασφαλείας για να αποφευχθούν καταχρηστικές συμπεριφορές. Έτσι η διάρκεια του προγράμματος διαμορφώνεται :

  • Σε 18 μήνες, για την πρόσληψη ανέργων ηλικίας έως 29 ετών.
  • Σε 12 μήνες, για την πρόσληψη ανέργων ηλικίας 30 ετών και άνω.

Οι ωφελούμενοι που θα προσληφθούν δεν πρέπει να έχουν απασχοληθεί, κατά το τελευταίο 12μηνο πριν την ημερομηνία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης υπαγωγής, σε επιχειρήσεις, οποιασδήποτε νομικής μορφής, στις οποίες συμμετέχουν ή συμμετείχαν οι δικαιούχοι, είτε ως φυσικά πρόσωπα, είτε ως νομικές οντότητες, με ποσοστό συμμετοχής έως 50% (ατομικά ή αθροιστικά).

Μετά την δημοσίευση της πρόσκλησης, που αναμένεται το δεύτερο 15ήμερο του Νοεμβρίου, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση υπαγωγής - υπεύθυνη δήλωση (αναρτημένη στην ιστοσελίδα www.oaed.gr). Μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, το αρμόδιο ΚΠΑ2 προβαίνει εντός 30 εργάσιμων ημερών στην αξιολόγηση και προσδιορίζει τον αριθμό ατόμων για τα οποία θα επιχορηγηθεί η επιχείρηση. Εντός τριάντα 30 ημερών από την έκδοση της απόφασης ένταξης, η επιχείρηση προβαίνει σε πρόσληψη, αφού ακολουθήσει τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων.

Διαδικασία επιλογής ανέργων

Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής αναζήτησης και επιλογής υποψηφίων μέσα από το μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού. Η τελική υπόδειξη των ανέργων στις επιχειρήσεις θα διενεργείται από τους Εργασιακούς Συμβούλους των υπηρεσιών (ΚΠΑ2) μέσω συστατικού σημειώματος και σύμφωνα με:

A) την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση – εντολή κενής θέσης εργασίας από τη δικαιούχο επιχείρηση

B) τη διαδικασία της εξατομικευμένης προσέγγισης βάσει των προτάσεων που εμπεριέχονται στα ατομικά σχέδια δράσης των προς υπόδειξη ανέργων.

ΠΗΓΗ : e-forologia.gr

 

Γιατί να επιλέξετε την

GlobalTax

Η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας του σε διάφορους τομείς, μπορεί να αποτελέσει το μυστικό μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας...
Περισσότερα >>

Τελευταία Νέα

Επικοινωνία:

 Αγίας Μαρίνας 77

   (Δίπλα στα ΚΕΠ Ανθούπολης) 

 Περιστέρι ΤΚ 121 35

 215 215 7944

   210 57 39 473

 info@globaltax.gr