Τηλεφωνικό κέντρο: 215 215 7944,

Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων

                                                                                            Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αναδιοργάνωσης & Εξυγίανσης Επιχειρήσεων.

Σε στενή συνεργασία με τον επιχειρηματία καταγράφουμε λεπτομερώς την υπάρχουσα κατάσταση (εσωτερική και εξωτερική), την δομή και τις διαδικασίες στις οποίες στηρίζεται η λειτουργία της επιχείρησης. Στην συνέχεια και εφόσον εντοπιστούν τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης, τροποποίησης ή και ριζικής αλλαγής, προχωρούμε στις απαραίτητες ενέργειες, πάντα με την σύμφωνη γνώμη του επιχειρηματία.

Ποια είναι τα σημεία στα οποία μπορούμε να παρέμβουμε …

Περιορισμός Λειτουργικού Κόστους …

Κύριο μέλημά μας είναι η άμεση υιοθέτηση διαδικασιών και επιστημονικών τεχνικών που επιτρέπουν τον πλήρη έλεγχο και ορθολογικό περιορισμό του λειτουργικού κόστους της επιχείρησης, καθώς αυτός δεν πρέπει να πραγματοποιείται αλόγιστα και κυρίως εις βάρος της ποιότητας των προιόντων & υπηρεσιών της, είτε αυτό οφείλεται στην χρήση χαμηλότερης ποιότητας πρώτων υλών, είτε στην λανθασμένη επιλογή προσωπικού.

 

Ορισμένες από τις μεθόδους που αξιοποιούνται προκειμένου να περιορίσουμε δραστικά το κόστος είναι οι εξής:

  • Επαναδιαπραγμάτευση και δραστική μείωση των σταθερών και μεταβλητών εξόδων της επιχείρησης (π.χ ενοίκια ,κόστος αγοράς ,αποθήκευσης και διανομής πρώτων υλών & εμπορευμάτων ,κόστος λήψης υπηρεσιών, κόστος τραπεζικού δανεισμού )

  • Διερεύνηση σκοπιμότητας και δυνατότητας αξιοποίησης νέων τεχνολογιών (νέα παραγωγικά και οικονομικά στην χρήση μηχανήματα ,συστήματα μηχανογράφησης που ελαχιστοποιούν το χρόνο εκτέλεσης εργασιών και μειώνουν δραστικά τα λάθη)

  • Αξιοποίηση κάθε δυνατής φορολογικής λύσης ,πάντα εντός των πλαισίων που ορίζει ο Νόμος.

  • Βελτιστοποίηση ταμειακής ροής και αξιοποίηση ενδεχόμενης ρευστότητας π.χ λήψη μεγαλύτερης έκπτωσης ανά παραγγελία λόγω άμεσης εξόφλησης των προμηθευτών και παράλληλη μείωση του stock με σκοπό την μείωση του κόστους αποθήκευσης.

Αύξηση των πωλήσεων …

Η μεγάλη εμπειρία των στελεχών μας στον τομέα των πωλήσεων (direct , indirect) μας δίνει την δυνατότητα να παρέχουμε πολύτιμες συμβουλευτικές υπηρεσίες στους παρακάτω τομείς :

  • Οργάνωση Διαδικασιών Πωλήσεων

  • Οργάνωση Δικτύου Πωλήσεων

  • Επιλογή Στελεχών & Υπαλλήλων του τμήματος πωλήσεων

  • Στρατηγικό Σχέδιο Marketing

Ενδεικτικά παρατίθενται ορισμένες από τις ενέργειες που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε ,πάντα σε στενή συνεργασία με τον επιχειρηματία-πελάτη μας :

  • Σχεδιασμός Εμπορικής (πιστωτική, εκπτωτική) και Τιμολογιακής Πολιτικής. Καθορισμός επιπέδου τιμής σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τα επιθυμητά περιθώρια κέρδους.

  • Σχεδιασμός πολυδιάστατου Reporting (ανά πωλητή, πελάτη ,γεωγραφική περιοχή ,προιόν, γραμμή προιόντος)

  • Σχεδιασμός Συστήματος Ανταμοιβής πωλητών με αξιακά (πωλήσεις & εισπράξεις) και ποιοτικά κριτήρια .

Γιατί να επιλέξετε την

GlobalTax

Η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας του σε διάφορους τομείς, μπορεί να αποτελέσει το μυστικό μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας...
Περισσότερα >>

Επικοινωνία:

 Αγίας Μαρίνας 77

   (Δίπλα στα ΚΕΠ Ανθούπολης) 

 Περιστέρι ΤΚ 121 35

 215 215 7944

   210 57 39 473

 info@globaltax.gr